søndag 11. september 2011

Den store ryddedagen!

Hoff, ROT!!!
Jeg liker å ha systen på ting, vite hvor jeg finner d jeg skal ha, reine gulv og ikke minst oversikt!
Men her i huset er det så langt fra allt d som det kan få blitt.. Siden vi pusser opp bad og soverom er allt blitt slengt inn på stua- ROT!
Og fra allt støvet og bøsset som kommer fra kapping, saging inn og ut med sko, dører som står åpne, vinduer som mangler (gjennomtrekk) blir det bare værre og værre! Og når d først begynner og bli rot, har det lett for at det bare baller på seg, hvertfall her hoss oss!

Så i dag har d vært rydding her, men jeg skulle ikke rydde der jeg ville rydde, neida, jeg skulle rydde i oppussingsrotet til Erling.
På loftet er det det samme som nede, ROT! Men det er bare utrolig vanskelig og få rydda når du ikke har peiling på hva som skal kastes, spares på, skal på låven, ned, hit og dit! kan trykt si at d blir litt frustrasjon!!

Men nå har jeg vel hatt en lang nokk pause, så da får jeg tasse opp igjen til rotet og fortsette..!

Legger ved noen stemningsbilder av hvordan der er hos oss når vi pusser opp!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar