lørdag 3. september 2011

Begynnelsen..

.. Det hele startet med en jente (meg) som traff en gutt (Erling) som fikk gleden av å bli kjent,. Det gikk ikke lange stunden (tja, det er ikke helt sannt,, nermere 9 mnd) så var de kjærester..
Jenta kom fra en gård i trøndelag, å gutten kom fra en gård i akershus, hvem tror dere vannt, jo det var gutten..Jenta begynte straks å pakke allt hun eide og flyttet hjem til gutten.

Å det er d.. sånn er det det hele startet.. Her ble mitt nye hjem!


Kjæresten min lever av å drive gård, å det betyr mye jobbing..


                                      Han driver et dekkverksted..



Gården er et gartneri i full drift..



Pluss at det er korn og halm pressing..
Så dere skjønner tegninga,, lite tid til kjæresten!

Så her tenkte jeg at jeg kunne lage en blogg om hvordan vi har det, mine hobbyer, oppussinga av huset og hvedagslige ting!

Hade så lenge!


1 kommentar: